Запис вебінару «Особливості вступної кампанії 2017 року»

Про конкурс

Краудфандінг — особливий вид фінансування за допомогою збору коштів на реалізацію будь-якого проекту, ідеї, стартапу через Інтернет, як правило, творчої продукції. Кожен спонсор, передаючи гроші, отримує натомість певний бонус (знижку на продукцію, ексклюзивний виріб тощо).

Основною метою Конкурсу є підтримка обдарованої молоді, створення умов для її творчого зростання, здобуття практичного досвіду та активізації науково-дослідної роботи. 

Основними задачами Конкурсу є:

  1. Стимулювання практичної орієнтованості наукових досліджень;
  2. Створення умов для комерціалізації наукових розробок;
  3. Інформування представників бізнес-середовища, органів місцевого самоврядування, державних органів влади та громадськості про науковий потенціал Університету;
  4. Ознайомлення з підходами, інструментарієм і методологією реалізації та управління проектами;
  5. Покращення іміджу Університету як інноваційно-орієнтованого вищого навчального закладу.

Для команд-переможців передбачено винагороду у сумі 14000 грн.

Оновлено 8 міс 1 тижд тому