Кафедра маркетингу і логістики Львівської політехніки
Герб Львівської політехніки

Кафедра маркетингу і логістики Національного університету «Львівська політехніка» оприлюднила цікаві дані стосовно своєї участі у вступній кампанії 2016 року.

  • Найвищий рейтинг (перше місце) спеціальності «Маркетинг» за конкурсом на державне замовлення серед усіх спеціальностей Інституту економіки і менеджменту Національного університету «Львівська політехніка» – 58,38.
  • Четвертий рейтинг серед усіх спеціальностей Національного університету «Львівська політехніка» за конкурсом на державне замовлення (після спеціальностей «Журналістика», «Міжнародні відносини», «Туризм»).
  • Перше місце за кількістю поданих заяв на спеціальність «Маркетинг» у регіоні та в Україні (без вищих навчальних закладів м. Києва) – 759 заяв.
  • П’ятий рейтинг за кількістю поданих заяв в Україні на спеціальність «Маркетинг» (після Київського національного торговельно-економічного університету, Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана, Національного університету харчових технологій, Національного авіаційного університету).
  • Другий рейтинг за конкурсом на державне замовлення в Україні на спеціальність «Маркетинг» (після Національного університету харчових технологій) – 58,38.