Фази

Тривалість

Види діяльності

Викладання

F.2.1

Результуючі обєкти

F.2.2.

Дослідже-ння

F.2.3.

Події

F.2.2.

1

Підготовка 

Вересень 2019 – Січень 2020

Аналіз потреб та інтересів стейкхолдерів. Підготовка детальних навчальних програм, дидактичних матеріалів, навчальних посібників та інструментів

Аналіз потреб / впливу. Запуск веб-сайту CirclE та мікроблогу Telegram. Підготовка дидактичних матеріалів, електронних курсів тощо.

Початок досліджень: методоло-гія, аналіз впливу, збір даних

Аналіз потреб та впливу. Розробка точних графіків, програм заходів, координація роботи з спікерами, стратегії поширення інформації

2

Впровадження

(Лютий 2020 р.  Червень
2022 р.)

Лютий – Червень 2020

 

Викладання курсу "Циркулярна економіка: політика ЄС щодо стійкості та конкурентоспроможності" (89 годин)

Поліпшення (дидактичні матеріали, навчальні посібники та інструменти);

робота над 2 електронними курсами

Проведення досліджень та робота над 2 статтями

Події, супроводжувані інформаційними кампаніями:

  1.  навчальний квест,
  2.  серія публічних лекцій (практиків),
  3.  науковий пікнік,
  4.  4 засідання клубу EuroSPEAKing.

Серпень 2020 – Червень 2021

Викладання курсів «Конкурентоспроможність ЄС: діагностика та стратегія» (1-е сем. 59 годин),

"Циркулярна економіка: політика ЄС щодо стійкості та конкурентоспроможності" (2 семестр. 89 год.)

Доопрацювання та презентація у відкритому доступі дидактичних матеріалів, навчальних посібників та інструментів, електронних курсів для кожного з 2-х предметів

Проведення досліджень та робота над 2 статтями та монографією

Події, супроводжувані інформац. кампаніями:

  1. 2 навчальні квести,
  2. серія публічних лекцій (практиків та команди проекту),
  3. науковий пікнік,
  4. промоівент «Україна стає циркулярною»,
  5. 8 зустрічей клубів EuroSPEAKing,
  6. Інтернет-конференція,
  7. симпозіум.

Серпень 2021 – Червень 2022

Викладання курсів «Конкурентоспроможність ЄС: діагностика та стратегія» (1-е сем. 59 годин),

"Циркулярна економіка: політика ЄС щодо стійкості та конкуренто-спроможності" (2 семестр. 89 год.)

Оновлення дидактичних матеріалів, навчальних посібників та інструментів, електронних курсів для кожного з 2-х курсів

Доопрацювання та подання 2 статей / розділів книги та монографії

Події, супроводжувані інформац. кампаніями:

  1. 2 навчальні квести,
  2. серія публічних лекцій (практиками та командою проекту),
  3. науковий пікнік,
  4. промоівент «Україна стає циркулярною»,
  5. 8 зустрічей клубу EuroSPEAKing,
  6. Інтернет-конференція.

3

Оцінювання

Липень 2020,

Липень 2021,

Липень 2022

Вимірювання того, як проект досягає своїх цілей, будуть використані різні методи оцінювання всіх видів діяльності

4

Моніторинг

Вересень 2019 – Липень 2022

Моніторинг ходу проекту та коригування проектних заходів, якщо це необхідно для забезпечення ефективності результатів проекту. Перевірка буде проводитися щодо графіку, бюджету та відповідно до всіх вимог. Звіти про графіки, вимоги, результати роботи членів команди, витрати та інші критичні фактори будуть сформовані для визначення успішності проекту.

5

Поширення інформації

Лютий2020 – Жовтень 2022

Проведення інформаційно-просвітницької кампанії щодо впровадження та результатів проекту відповідно до розробленої стратегії розповсюдження інформації шляхом відкритих подій, матеріалів, он-лайн та офлайн ЗМІ, наукових статей та монографії.

6

Звітування

Серпень – Жовтень 2022

Підготовка та подання підсумкового звіту.

Оновлено 3 years 4 months тому