Вступ 2019: рейтингові списки
 

IV Міжнародна конференція «Маркетинг в процесі інтернаціоналізації ринку. Нові виклики оточення»

Кафедра маркетингу Університету Марії Кюрі-Склодовської в Любліні та кафедра маркетингу і логістики Національного університету «Львівська політехніка» запрошують на IV Міжнародну наукову конференцію «Маркетинг в процесі інтернаціоналізації ринку. Нові виклики оточення», яка відбуватиметься з 31 травня до 2 червня 2019 року в місті Любліні (Польща).

Тематика конференції:

  • поведінка споживачів;
  • сучасні тренди в споживанні;
  • сучасні рішення в логістиці;
  • логістичні процеси на національних та міжнародних ринках;
  • маркетинг у формуванні цінності для клієнтів;
  • нові рішення в торгівлі, купівельна поведінка споживачів;
  • цифрові платформи, які поєднують покупців і продавців;
  • мобільні пристрої і публікації в маркетингу і логістиці;
  • маркетинговий інструментарій в економіці спільної участі;
  • відхід від глобальної марки, повернення до локальної марки;
  • стратегії підприємств у світлі нових ринкових викликів.

Для участі у конференції необхідно до 6 грудня 2018 року надіслати зголошення декларації участі та теми публікації (разом із розширеною анотацією польською мовою) на адресу nazar.y.hlynskyi@lpnu.ua. Контактна особа – доцент кафедри маркетингу і логістики Назар Глинський, секретар конференції з української сторони.