Львівська політехніка проводить набір на підготовчі курси

Командний дух та дружня атмосфера запанують у Політехніці: в Університеті розпочалися тренінги для адмінпрацівників

16 лютого 2017, 11:30
Наталія Павлишин, тижневик «Аудиторія»

Створити командний дух та навчити працівників отримувати моральне задоволення від роботи, від спілкування один із одним – із такою метою в нашому університеті розпочалися тренінги для адміністративних працівників. Перші дводенні навчання, переповнені спілкуванням, рольовими іграми, відбулися 9 – 10 лютого.

– Політехніка стоїть на порозі впровадження корпоративних стандартів. Вже ухвалено Кодекс доброчесності викладача, Кодекс студента. Розробляють і Кодекс працівника управлінського персоналу. Необхідність таких стандартів – виклик часу. Щоб бути конкурентними – маємо відрізнятися. Хочемо, щоб Політехніка стала особливим університетом, у який приходитимуть студенти, щоб здобути якісну освіту, а працівники – були задоволені роботою, – зауважила тренер, доцент кафедри менеджменту персоналу та адміністрування Надія Любомудрова.

На перший тренінг завітав і очільник Політехніки професор Юрій Бобало. Звертаючись до учасників навчання, він наголосив: «Головне завдання службовців – служити тим людям, які до вас приходять. Не кажу, що ви цього не знаєте, та, вважаю, що треба час від часу нагадувати, як будувати стосунки з відвідувачами».

Тренінги відбуватимуться в кілька етапів і поступово охоплять всіх адміністративних працівників і керівників підрозділів. Проведуть навчання, в дещо іншому форматі, і для найвищого керівництва – проректорів.

– Ідея та розуміння необхідності таких тренінгів з’явилася на початку роботи групи з дебюрократизації. Серед пропозицій від структурних підрозділів, інститутів, кафедр було багато нарікань саме на роботу адміністративного персоналу. Провівши опитування, проаналізувавши їх, стало зрозуміло, що ця проблема комплексна і її треба вирішувати в усьому університеті, – розповіла учасниця робочої групи, завідувач відділу маркетингу та інноватики Олена Бобало. – Зрозуміли, що проблеми взаємин між відвідувачами та адміністративними працівниками – це проблема обох сторін. Та, сподіваємося, якщо зміниться ставлення до відвідувачів, то, відповідно, й вони будуть по-іншому поводитися. Для нас важливо, щоб працівники усвідомили: ми всі – єдина команда, а задоволення роботою визначають не лише матеріальні речі, а й дружня атмосфера.