Запис вебінару «Особливості вступної кампанії 2017 року»

Навчати студентів так, щоб їм було цікаво: доцент ІНЕМ Олена Бочко побувала на науковому стажуванні у Словаччині

29 червня 2017, 12:39
Ірина Мартин, тижневик «Аудиторія»

Доцент кафедри маркетингу й логістики Олена Бочко побувала на науковому стажуванні у Вищій школі міжнародного бізнесу ISM (м. Пряшів, Словаччина) – філії німецького університету International School of Management (ISM) Dortmund, який увіходить до топ-200 бізнес-шкіл у світовому рейтингу EDUNIVERSAL і є партнером програми Erasmus+.

Тема стажування – «Нові європейські підходи в економіці, бізнесі, менеджменті та освіті». За її програмою було передбачено підвищення кваліфікації, що поєднує два складники: академічно-творчий і відпочинковий. Академічно-творчий – 108 годин лекційних, практичних занять і самостійної роботи – це і круглий стіл «Європейські цінності в бізнесі та маркетингу», й інтерактивні заняття про інноваційні підходи в освіті та економіці, і семінар-диспут «Триматись чи процвітати – траєкторії можливого: етика та конкретика, семінар-тренінг «Формуємо рекреаційну культуру: бізнес-досвід європейців» та інші цікаві теми.

– Це було моє перше закордонне стажування. Воно дало мені багато позитивних емоцій, багато інформації щодо інтерактивного навчання студентів, яке треба впроваджувати в нас, – розповідає Олена Бочко.

– Система навчання у Словаччині цілком інша, ніж в Україні?

– Так. Я для себе відкрила, що на сьогодні традиційна лекція, коли викладач читає її, а сотня студентів слухає, відходить у небуття. Із такої лекції слухачі запам’ятовують лише 5% обсягу. Натомість коли працювати в малих групах і навчати студентів на практиці, то вони запам’ятають 90% запропонованого матеріалу. Оскільки більшість наших випускників знаходять себе в інтернет-маркетингу, то ми повинні навчити студента, як правильно розмістити інформацію, щоб його підприємство отримало результат через збільшення обсягів, реалізацію, популяризацію свого підприємства, виходу на ринок, зміцнення свого бренду.

Стажувалися викладачі на кафедрі економіки, менеджменту та маркетингу, де дізналися про логістичні проблеми, з якими стикаються закордонні колеги і про те, як їх зменшити, та про перспективи розвитку логістики.