Львівська політехніка проводить набір на підготовчі курси

Студентам-журналістам Університету розповіли, як популяризувати себе та свій матеріал в Інтернеті

16 березня 2017, 10:11
Наталія Семен, кафедра ЖЗМК Львівської політехніки

У березні в рамках вивчення дисципліни «Інтернет-журналістика» для студентів ІІ курсу Інституту права та психології Львівської політехніки було проведено семінар-зустріч з SMM-консультантом Іриною Ваньо. Експерт ознайомила студентів із трендами digital-маркетингу та інструментами, які допоможуть журналістові популяризувати власний матеріал чи себе як «бренд» у мережі. Окрім цього, молоді журналісти ознайомилися з такими популярними поняттями в мережевій журналістиці як таргетинг, Insta plus, Google Analitics, нативна реклама.

Після тренінгу студенти зможуть самостійно розробляти стратегію просування свого продукту в Мережі, знатимуть найефективніші методи просування в Instagram, Facebook та в Інтернеті загалом, а також матимуть можливість почати працювати над власним проектом з експертною точністю. Ось що каже організатор майстер-класу, асистент кафедри журналістики та засобів масової комунікації Наталія Семен:

– Проведення таких майстер-класів із залученням «практиків» є надзвичайно корисним. Адже студентові буде цікаво дізнатись про специфіку роботи в Інтернеті від людини, яка займається цим кожного дня. Тим більше, що сьогодні інтернет-журналістика є найзатребуванішою сферою медіа. Тому ми зобов’язані навчити студентів всіх тонкощів роботи в Інтернеті, щоб потім вони були затребуваними та універсальними фахівцями на ринку ЗМІ.

Студенти виявили неабиякий інтерес і брали активну участь в обговоренні, ділились власним досвідом. Адже чимало з них вже працює в інтернет-медіа, а дехто навіть займається розробкою власних веб-ресурсів. На думку спікера майстер-класу Ірини Ваньо, подібні заходи є потужною інвестицією у професійне «завтра» студента. Експертні зустрічі у рамках практичних занять із дисциплін варто проводити якомога частіше, аби студенти уже з перших курсів розуміли, який напрямок у журналістиці чи рекламі їм до вподоби, і як далі розвиватися.