Запис вебінару «Особливості вступної кампанії 2017 року»

Запозичення досвіду якості навчання: в Університеті відбувся семінар щодо розвитку лідерського потенціалу

23 лютого 2017, 11:49
Ірина Мартин, тижневик «Аудиторія»

У семінарі «Студентоцентроване навчання і забезпечення якості вищої освіти: результати проекту з Програми розвитку лідерського потенціалу університетів України» взяли участь представники Університету Кінгстона (Лондон), а також українських вишів – Львівської політехніки, Університету безпеки життєдіяльності, Українського католицького університету й Тернопільського економічного.

Захід відбувся у рамках Програми розвитку лідерського потенціалу університетів України, яку організували кілька інституцій – Інститут вищої освіти Національної академії педагогічних наук України, Британська Рада в Україні, Фундація лідерства для вищої освіти (Велика Британія). Організатором цього семінару став Центр міжнародної освіти Львівської політехніки.

Асистент кафедри менеджменту і міжнародного підприємництва Олена Уголькова представила результати участі Львівської політехніки у Програмі розвитку лідерського потенціалу університетів України, зокрема розповіла про власне вивчення досвіду двох британських університетів – державного і приватного – у студентоцентрованому навчанні, створенні відповідних програм до цього. Доповідач наголосила на співпраці університетів із ринком праці. Як результат – університет надзвичайно швидко реагує на потреби ринку при підготовці певних фахівців.

Професор Національного університету «Львівська політехніка» Назар Подольчак говорив про застосування клікерів у навчальному процесі, а професор ЛДУ БЖД Юрій Стародуб поділився досвідом співпраці Університету безпеки життєдіяльності з Кінгстонським університетом, відповідно до програмам Британської Ради та Erasmus+.

Британські професори Алан Флауерс і Роман Кресінський розповіли про те, як у Великобританії дбають про якість вищої освіти, студентоцентроване навчання, активне навчання в аудиторії для науковців, які техніки залучення студентів застосовують, як оцінюють компетентності студентів, організовують студентські наукові проекти і тренінги.