Книжкову серію «Світ маркетингу і логістики» поповнило двадцяте видання: книжкова новинка ІНЕМ і кафедри МЛ

Видавництво Львівської політехніки
Фрагмент обкладинки книжки

У навчальному посібнику висвітлено теоретичні засади логістичного менеджменту: його сутність та етапи становлення в сучасній економіці, методи та функції. Значну увагу приділено методологічним засадам логістичного менеджменту та організаційно-економічному механізму управління логістичною діяльністю підприємства, проблемам управління розвитком логістичної системи підприємства, особливостям управління стратегічним розвитком логістичного потенціалу підприємства, питанням організаційно-структурного розвитку підприємств та чинників впливу на нього на логістичних засадах в умовах глобалізованого середовища під дією різного роду збурень. Висвітлено питання, пов’язані із формуванням логістичних стратегій, їх структурою за ознакою виділення ієрархічних рівнів та класифікацією. Подано різноманітні за формою вправи – тести, ситуаційні завдання, задачі.

Для студентів закладів вищої освіти спеціальності 0.73 «Менеджмент» галузі знань 07 «Управління та адміністрування», слухачів системи перекваліфікації та перепідготовки кадрів, працівників служб логістики, усіх, хто цікавиться логістикою.

Книжка на сайті Видавництва Львівської політехніки