Студентки кафедри міжнародної інформації ІМФН: «Телеграм-канал «Аналітика від котиків» – від ідеї до реалізації»

Кафедра міжнародної інформації Львівської політехніки
Заставка до матеріалу

Вагоме місце у фаховій підготовці майбутніх інформаційних аналітиків-міжнародників за спеціальністю 291 «Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії» кафедра міжнародної інформації Інституту прикладної математики та фундаментальних наук Львівської політехніки надає практичній підготовці через вибір та виконання здобувачами вищої освіти індивідуальних завдань у межах відповідних профільних дисциплін та продовження командної проєктної діяльності для успішного працевлаштування.

Одним із таких успішних прикладів може слугувати проєкт студентського телеграм-каналу «Аналітика від котиків».

«Всім привіт!

На зв’язку автори телеграм-каналу «Аналітика від котиків», і сьогодні хочемо розповісти вам про шлях його створення.

То був березень 2023 року. ІІ курс. Троє подруг – Софія, Віка та Юля – безтурботно вчилися…

Нам надійшла пропозиція від завідувача кафедри професора Василя Гулая створити проєкт на тему, пов’язану з нашою спеціальністю, у якійсь соцмережі. Тоді ми вивчали інформаційну бульбашку, фейки, необізнаність. Це і стало тим, що підштовхнуло нас до дій.

Загальнопоширена думка: політика – це брудна справа, у якій важко розібратися і все завуальовано розумними термінами. Зізнаємося чесно – ми також так думали... до вступу в Університет. Тому, щоб допомогти іншим людям розуміти трішки більше, ми вирішили писати наші пости в телеграмі про найрізноманітніші політичні події, які відбуваються у світі, доступною мовою, з поясненнями та ложкою гумору, сатири та іронії в цій бочці формальностей.

Нас деколи питають: «А чому аналітика від котиків?». Ми просто дуже любимо цих пухнастиків, а також думали, що це допоможе спокійніше та миролюбніше сприймати наш канал.

І ось так, мало-помалу, ми старалися, вчилися та вдосконалювалися. Це вилилося у низку змін.

Спершу – прості пости з відповідними авторськими картинками.

Потім ми довідалися про формат повідомлень за допомогою Telegraph. Тут ми не були дуже креативними і, оскільки сам по собі формат називається «Миттєвий перегляд», ми вирішили назвати його так само. Це довгі статті про якісь доволі важкі, довготривалі та заплутані події.

Пізніше до нас прийшло усвідомлення того, що деякі окремі, але важливі, назви знають не всі, тому презентували формат «Хвилинка ЛІКНЕПу!» (від «Ліквідація неписьменності»). Це короткі (або не дуже) інформативні пости щодо конкретної події/назви/процесу тощо.

І ось зовсім недавно в нас з’явився ще один формат – «Соціологічне опитування». Нам було цікаво особисто почути думку на деякі запитання з перших вуст. Це відео, на яких наша колега, Софія, опитує людей різного віку щодо певної теми, а потім аналізує та описує інформацію в текстовому повідомленні.

Робота в нас розділена:

  • Юля – шукає цікаві новини та інформацію, допомагає шукати картинки;
  • Віка – перефразовує, придумує жарти, форматує пости та шукає картинки;
  • Софія – створює авторські картинки, веде формат «Соціологічне опитування».

Ми всі стараємося писати коментарі в кінці кожного посту.

Наша авдиторія хоч і маленька, але справжня!

Дякуємо вам, наші любі читачі, а також раді вітати усіх, хто бажає приєднатися!

До зустрічі в нових подіях!»

Заставка до матеріалу Заставка до матеріалу