Прозорість у публічному управлінні

Актуальність тематичного короткострокового курсу зумовлюється необхідністю поглиблення та набуття державними службовцями та посадовими особами місцевого самоврядування адекватних для сучасних умов знань, умінь і навиків для забезпечення виконання законодавчих норм, які відносяться до питань публічного управління та діяльності державної служби. У програму включені питання аналізу зовнішнього середовища, виявлення можливостей і загроз, постановка цілей розвитку державної служби та формування ефективної та результативної системи публічного управління, адекватної українським реаліям і світовим тенденціям.

Напрям: опанування спектру нових кваліфікаційних характеристик для керівного апарату та службовців  різних сфер державного управління та місцевого самоврядування, а також працівників господарських структур, які належать до сфери державного та муніципального управління. Обраний напрям програмного навчання випливає з потреб нових вимог до формування системи публічного управління в державній службі, набуття державними службовцями адекватних до сучасних умов вмінь і  навиків у їх професійній діяльності.

Мета: підвищення рівня фахових компетенцій державних службовців, формування  знань, умінь та навичок для ефективного виконання завдань професійної діяльності на державній службі категорії «Б», «В» та на посадах місцевого самоврядування

Короткий опис курсу та його структура:

Тема 1. Сучасні засади  реалізації законодавчих норм у сфері державної служби та механізми їх практичного втілення.

Тема 2. Запобігання корупції у сфері публічного управління

Тема 3. Лідерство як критерій публічного управління в новій архітектоніці державної вертикалі управління.

Тема 4. Прийняття ефективних управлінських рішень.

Тема 5. Командна робота і взаємодія.

Тема 6. Управління змінами.

Тема 7. Міжособистісне спілкування та взаємодія у професійному середовищі.

Загальний обсяг: 2,0 кредит ЄКТС / 60 годин год., із них: аудиторних занять – 40 (0,82 к, самостійної навчальної роботи слухачів – 6 (0,18 кредити).

Форма проведення: дистанційна

Період та тривалість навчання: 3 робочі дні

Форма контролю: тестування

Перелік компетентностей, які вдосконалюватимуться/ набуватимуться:

  • знання законодавства;
  • виконання на високому рівні поставлених завдань;
  • професійні знання;
  • командна робота, комунікація та взаємодія;
  • прийняття ефективних рішень;
  • впровадження змін;
  • лідерство.

Категорія слухачів курсу: державні службовці категорії «Б», «В».

СТРУКТУРА ПРОГРАМИ

 

 

Кількість годин/кредитів ЄКТС

Назви теми

у тому числі:

аудиторні заняття

самостійна
робота

Тема 1. Сучасні засади  реалізації законодавчих норм у сфері державної служби та механізми їх практичного втілення

3/0,11

1/0,03

Тема 2. Запобігання корупції у сфері публічного управління

4/0,14

1/0,03

Тема 3. Лідерство як критерій публічного управління в новій архітектоніці державної вертикалі управління

3/0,13

1/0,03

Тема 4. Прийняття ефективних управлінських рішень

3/0,11

1/0,03

Тема 5. Командна робота і взаємодія

3/0,11

1/0,03

Тема 6. Управління змінами

3/0,11

1/0,03

Тема 7. Міжособистісне спілкування та взаємодія у професійному середовищі.

3/0,11

-

Підсумковий контроль результатів навчання

2/0,04

-

РАЗОМ

24/0,82

6/0,18

Документ, що видається після закінчення курсів: документ про підвищення кваліфікації видається слухачам, які в процесі  вивчення короткострокової програми отримали не менше ніж 60 % за системою оцінювання ЄКТС, обчислених за питомою вагою наведених критеріїв оцінювання (підсумковий контроль обов’язковий)

Опис результатів навчальної діяльності:

  • знання законодавства про державну службу, місцеві державні адміністрації, децентралізацію влади, запобігання корупції
  • запобігання корупції та забезпечення доброчесності;
  • сприйняття та реагування на зміни;
  • володіння методами стратегічного аналізу;
  • визначення етичних засад державних службовців;
  • організовувати систему комунікацій та взаємовідносин та між органами публічної влади і громадянським суспільством у ході розроблення та реалізації управлінських рішень;
  • застосування сучасних комунікативних технологій.

Професійну програму розробив: к.е.н., доцент кафедри АФМ  НУ«ЛП» Яремко І.І.