Самооцінка професіоналізму педагога: сучасні вимоги

Автор / тренер курсу:

  • Смагін Ігор Іванович, доктор педагогічних наук, кандидат наук з державного управління, доцент, ректор Комунального закладу «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Житомирської обласної ради.

Інформація про програму підвищення кваліфікації:

Напрям навчання: «Сучасні аспекти розвитку освіти ХХІ століття».

Обсяг навчання: 30 годин (1 кредит ЄКТС).

Категорія слухачів курсу: педагогічні працівники закладів загальної середньої, професійно-технічної, фахової передвищої та вищої освіти. 

Мета курсу полягає у вивченні теоретичних засад стандартизації педагогічної праці; формуванні у слухачів знань про професійні, освітні, кваліфікаційні стандарти; формуванні знань про нормативні вимоги до професіоналізму педагогічного працівника в контексті процедур атестації та сертифікації, розуміння шляхів створення освітніх, професійних і кваліфікаційних стандартів у процесі реформування середньої освіти; сприянні розумінню системи компетентнісних вимог до професіоналізму педагога; формуванні навичок проєктування власної траєкторії розвитку професійних компетентностей на основі професійного стандарту; розвитку навичок проєктування власних добрих професійних практик на основі моделей професійної поведінки.

Компетентності, що вдосконалюватимуться / набуватимуться в процесі навчання: 

  • сформовано знання про нормативні вимоги до професіоналізму педагогічного працівника в контексті процедур атестації та сертифікації, 
  • сформовано навички проєктування власної траєкторії розвитку професійних компетентностей. 

Коротко про курс: слухачі курсу опрацюють чотири теми, в межах яких ознайомляться із чинною системою освітніх, професійних та кваліфікаційних стандартів у сфері педагогічної діяльності та проєктами таких стандартів; отримують розуміння та опрацюють чинний кваліфікаційний стандарт, в якому визначені вимоги до кваліфікаційних рівнів педагогічних працівників; сформують уміння аналізувати власний професіоналізм на основі компетентнісного підходу; здобудуть навички проєктування власної траєкторії професійного розвитку на основі вимог чинного положення про атестацію педагогічних працівників; дізнаються про сучасні вітчизняні підходи до створення стандартів в освіті, до компетентнісно зорієнтованого вимірювання результатів професійної діяльності в освіті, до формування моделей професійної поведінки педагогічних працівників.

Структура курсу:

  • Тема 1. Основи знань про стандартизацію професійної діяльності педагога.
  • Тема 2. Призначення й структура першого професійного стандарту педагогічного працівника.
  • Тема 3. Проєктування власної траєкторії розвитку професійних компетентностей. Проєктування власних добрих і найкращих професійних практик на основі моделей професійної поведінки.

Опис результатів навчальної діяльності: знання нормативних вимог до професіоналізму педагогічного працівника, розуміння шляхів створення освітніх, професійних і кваліфікаційних стандартів у процесі становлення Нової української школи, розуміння системи компетентнісних вимог до професіоналізму педагога, навички проєктування власної траєкторії розвитку складників професійної компетентності на основі чинного кваліфікаційного стандарту, проєктування власних добрих професійних практик на основі моделей професійної поведінки.

Документ про завершення навчання: сертифікат про підвищення кваліфікації Національного університету «Львівська політехніка» 30 годин (1 кредит ЄКТС).

Тривалість навчання: 3 тижні.

Форма навчання: дистанційно.

Початок навчання: по факту комплектації групи на підставі замовлень від закладів освіти та (або) за результатами реєстрації на навчання.


Навчання платне: про вартість навчання можна дізнатись тут